SPIEL-UPDATE: 2.10.0

Diskutiere SPIEL-UPDATE: 2.10.0 im Wizards Unite News & Ankündigungen Forum im Bereich Harry Potter: Wizards Unite Forum; https://www.harrypotterwizardsunite.com/de/post/release-021220/ https://wizardsunitehub.info/news/update-2-10-0/ @everyone Hi SOS Task Force...
Alterego

Alterego

Zauberer
Threadstarter
Standort
dem dänischen Grenzgebiet

@everyone Hi SOS Task Force Members!

Here is the latest update from the fight against the Calamity! Check out these changes to Harry Potter: Wizards Unite:

New Features/Updates:

Wizarding Challenges:
- New Chamber selection experience! Visit a nearby Fortress to see the updated display of your Player Grade potential rewards!

Daily Login:
- Refresh of mystery Daily Login reward. Make sure to log into the game daily to see the new rewards!

Bug Fixes:

Gifting:
- Fixed an issue where Friend’s Wizarding Level did not appear in their Friends List entry
- Fixed an issue with badging (red dot) not appearing on the Gifting icon when a Gift is received

Wizarding Challenges:
- Enabled the Lobby Start button for entering a Wizarding Challenge
- Aurors Only: Fixed an issue with defeating a Foe in a Wizarding Challenge with Bat-Bogey Hex not counting towards Wizarding Challenge Achievements
- Fixed an issue where players could consume Health Potions and Invigoration Draughts even though Health and Focus were maxed

General:
- Bug fixes and performance improvements

Known Issues:

Achievements:
- The “Friends Listed I: Have 1 Friend in your Friends List” Achievement only updates when both players restart the app

Adventure Sync:
- Samsung tablets do not sync with Google Fit
- iPads will experience an infinite load when attempting to turn Adventure Sync on
- Android 10 Only: App will restart when attempting to enable Adventure Sync when GPS is turned off

Portmanteaus:
- The amount of recently acquired Portmanteaus may differ from than the badged amount reported with the Portkey button

Greenhouses:
- When returning to the game, players may receive an error message if they background the app for 30 secs while in a Greenhouse

Potions:
- Players may be unable to collect a Potion from Potion Brewing if their device transitions to mobile data from Wifi. Restart the app to collect the Potion.

Ministry ID:
- Android 10 Only: Player may only see a black screen in their Portrait when they attempt to use an Animated Sticker or Frame

Inns:
- Rewards flow may show Players receiving Spell Energy even though their Energy capacity is full

SOS Assignments:
- Players may receive awards related to SOS Assignments, such as Pixie Wings, even if they have not unlocked the corresponding assignment

Traces:
- Tapping on a Trace that appears outside the range of the Magical Me may give Players an error message

Wizarding Challenges:
- Players may not receive the Level Up rewards screen if they Level Up after a Wizarding Challenge. Players will still Level Up and rewards will still be granted.
- Some players may experience a delay when tapping into a Chamber

UPDATE_-_2020-02-12.jpg

Alterego

Alterego

Zauberer
Threadstarter
Standort
Die aktuellen CXP charts:

Screenshot_2020-02-14-10-01-44-01.jpeg

Ab Tower/Turm IV wurden die Basis CXP angehoben, wenn die Daten stimmen bedeutet das für 5 Spieler Level 5 Runenstein in Dunkler Kammer 5 = 3130 CXP = fast 2 rote Bücher selbst bei Registry Lvl 150!

Zuletzt bearbeitet:
Alterego

Alterego

Zauberer
Threadstarter
Standort
30 Minuten Festung mit 4 Freunden bringt 4 Bücher.... im Verhältnis dazu bekommt man für die Eventaufgaben, an denen man Stunden arbeitet, nur einen Witz in Form von 3-4 Büchern. Da muss wohl noch am Balancing gearbeitet werden.

Grundsätzlich geht es aber in die richtige Richtung, bin gespannt auf die Kosten im nächsten Lehrplan. Ich erwarte, dass es dort weitergeht, wo der letzte aufgehört hat.

Alterego

Alterego

Zauberer
Threadstarter
Standort
threema-20200216-142216-03df8c8502dbd208.jpg

Ich denke die aktuellen CXP Boni waren als einmaliger Bonus beim ersten Sieg in der betreffenden Kammer gedacht und sind verbugt. Ab Dienstag wird bei Niantic wieder gearbeitet, ich gehe davon aus dass der Bug im Laufe der nächsten Woche behoben wird. Freut euch darüber, so lange es währt.

Thema:

SPIEL-UPDATE: 2.10.0

SPIEL-UPDATE: 2.10.0 - Ähnliche Themen

• Spielergruppe Raum Hollfeld/Bayreuth/Bamberg

Spielergruppe Raum Hollfeld/Bayreuth/Bamberg: Hallo in die Runde, Professorin sucht Mitstreiter zum regelmäßigen Spielen im genannten oberfränkischen Raum... Ab und an leuchtet hier in...
  • Festungen stoppen das Spiel

Festungen stoppen das Spiel: Liebe Mitstreiter im Kampf gegen das Desaster, Ich kann schon seit längerer Zeit nicht mehr in Festungen Spielen. Sobald ich einen Raum anklicke...
  • GPS- oder spielinterner Fehler?

GPS- oder spielinterner Fehler?: In letzter Zeit tritt bei mir zu Hause immer wieder folgendes Phänomen auf: Mein Avatar steht ganz normal, da wo er hingehört, es sind aber keine...
  • Spiel lässt sich nicht öffnen

Spiel lässt sich nicht öffnen: Hallo zusammen, ich habe seit gestern Abend das Problem, dass sich das Spiel nicht mehr öffnet. Läd sich tot. Habe auch schon deinstalliert und...
  • Das Spiel und die Filme...

Das Spiel und die Filme...: Hallo ihr Hexen und Mages, ich muss mal paar Worte zum Spiel loswerden. Also mal ehrlich, ich habe mir früher mal fast alle Filme angeschaut...